Referent/referentka oddělení Finančního odboru Hospodářsko správního
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Finančního odboru Hospodářsko správního
požadavky na uchazeče:
vyšší odborné vzdělání případně střední vzdělání s maturitní zkouškou, obor ekonomický výhodou
praxe na obdobné pozici výhodou
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost
adaptabilita ve vnitřních informačních systémech Úřadu
znalost práce s PC (MS Office, Internet)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
komplexní zajišťování provádění účetních operací ÚP v souladu s vnitřními i obecně platnými právními předpisy
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou
Místo výkonu práce: Brno
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 7. července 2020 na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Územní pracoviště Brno
Radomíra Ondrášková
Příkop 11
602 00 Brno
nebo na e-mail: radomira.ondraskova@uzsvm.cz
V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení přijímání přihlášek od uchazečů, nepostupujete do dalšího kola výběrového řízení.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů nebo prodloužit termín výběrového řízení.
Od: 16. 06. 2020
Do: 08. 07. 2020
Mám zájem