Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem odboru Odloučené pracoviště Trutnov
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem odboru Odloučené pracoviště Trutnov
požadavky na uchazeče:
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
praxe ve státní správě výhodou
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost
ovládání účetnictví zejména rozpočtových organizací výhodou
znalost práce s PC (MS Office, Internet)
řidičské oprávnění skupiny B
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
zajišťuje správu jednotlivých částí souboru majetku státu v územní působnosti odboru OP Trutnov, s kterými je příslušný hospodařit Úřad dle §§ 9, 10 a § 11 zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 62/2001 Sb.
přebírá majetek, který na základě zákona o majetku, jiných zákonů, děděním, darem, rozhodnutí příslušného orgánu, mezinárodní smlouvy nebo na základě jiných skutečností stanovených zákony připadá do vlastnictví České republiky dle § 10 a § 11 zákona č. 219/2000 Sb., na území v působnosti odboru OP Trutnov, a s tím spojené veškeré právní úkony
zabezpečuje vymáhání pohledávek vzniklých na základě zák. č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích v působnosti odboru
připravuje podklady pro nakládání s majetkem státu, s nímž je podle § 9, 10 a 11 zákona o majetku příslušný hospodařit Úřad v územní působnosti odboru Odloučené pracoviště Trutnov v modulech ISMS a ISSSL
zajišťuje zápisy vlastnických a jiných věcných práv do katastru nemovitostí v územní působnosti odboru Odloučené pracoviště Trutnov
plní další povinnosti stanovené ZMS, zejména § 14 až § 16, včetně přípravy podkladů pro úhradu nákladů spojených s přebíráním majetku na odboru OP Trutnov
vyřizuje záležitosti a dotazy občanů a organizací ve svěřených agendách v rámci působnosti odboru OP Trutnov
řeší agendu neznámého vlastníka
řádně a hospodárně nakládá s majetkem Úřadu svěřeným do používání, při manipulaci s výpočetní technikou se řídí vnitřními předpisy Úřadu, využívá systémů ISSSL a ISMS
vede jednotnou evidenci informací v systémech ISMS a ISSSL
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Trutnov
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 20. července 2022 na adresu elektronické pošty: ilona.labikova@uzsvm.cz
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Ing. Ilona Labíková Horova 180
502 06 Hradec Králové
předmět: VŘ referent HM Trutnov
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 21. 07. 2022