Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v operativní evidenci odboru Hospodaření s majetkem státu
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v operativní evidenci odboru Hospodaření s majetkem státu
požadavky na uchazeče:
střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském případně magisterském studijním programu ekonomického či právního směru výhodou
praxe ve státní správě výhodou
znalost práce s PC (MS Office, internet)
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
řidičské oprávnění skupiny B výhodou
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
komplexně zajišťuje správu jednotlivých částí souboru a vede příslušnou evidenci veškerého majetku státu, s nímž je ÚZSVM OHMS ÚP HK příslušný hospodařit podle zák. č. 219/2000 Sb. (dále jen ZMS) a vnitřních předpisů Úřadu, provádí třídění písemností a podle spisového řádu a skartačního řádu je předává k archivaci
připravuje podklady pro nakládání s majetkem státu, s nímž podle zákona je příslušný hospodařit ÚZSVM OHMS ÚP HK (zejména v souladu se ZMS a vnitřními předpisy Úřadu)
zajišťuje ochranu majetku, kde je příslušný hospodařit ÚZSVM OHMS ÚP HK podle zák. č. 219/2000 Sb.
zajišťuje zápisy vlastnických a jiných věcných práv do katastru nemovitostí, zejména v souvislosti s prověřováním majetku státu, u něhož při jeho nabytí státem není patrno, které organizační složce státu přísluší hospodaření s tímto majetkem nebo o němž se zjistí, že s ním žádná organizační složka státu nehospodaří
podílí se na inventarizaci majetku a na zpracování výsledků inventarizace, se kterým ÚZSVM OHMS ÚP HK hospodaří podle zák. č. 219/2000 Sb.
připravuje podklady pro likvidaci majetku
připravuje návrhy právních úkonů týkajících se převodu majetku. Kontroluje příjmy, vyhotovuje předpisy pohledávek a zabezpečuje podklady k jejich vymáhání
zabezpečuje agendu nedostatečně určitě zapsaných/identifikovaných osob (dle ust. §§ 64-65 zák. č. 256/2013 katastrální zákon)
vyhotovuje podklady pro daň z nemovitostí, včetně vyplnění tiskopisů a podání na příslušný finanční úřad ve vazbě na zabezpečovanou oblast
podílí se na realizaci majetku oddělení OHMS ÚP HK, přičemž využívá informační systémy ISSSL a ISMS
plní další povinnosti stanovené zákonem o majetku státu, vnitřími předpisy Úřadu, úkoly stanovené nadřízeným zaměstnancem a vyplývající z pracovní náplně
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku
Místo výkonu práce: Hradec Králové
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 7. února 2021 na adresu elektronické pošty: ilona.labikova@uzsvm.cz
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Ing. Ilona Labíková Horova 180
502 06 Hradec Králové
předmět: VŘ referent/referentka OHM OE HK
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Od: 21. 01. 2021
Do: 08. 02. 2021