Referent/referentka oddělení Hospodářské správy odboru Odloučené pracoviště Teplice
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Hospodářské správy odboru Odloučené pracoviště Teplice
požadavky na uchazeče:
střední vzdělání s maturitní zkouškou, ekonomický směr se zaměřením na účetnictví výhodou
2 roky praxe
praxe ve veřejné správě či na obdobné pozici výhodou
zkušenosti se správou majetku a orientace v ostatních právních předpisech, týkajících se předmětné oblasti výhodou
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
znalost práce s PC (MS Office)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů v působnosti odboru Odloučené pracoviště Teplice
zajištění podkladů pro účetnictví
zpracování návrhu rozpisu příjmů za OOP Teplice na příslušný kalendářní rok podle platné rozpočtové skladby, účtování o příjmech, výdajích a pohledávkách
zajištění měsíčních úhrad záloh za odebrané energie a služby pro nájemce a vypůjčitele nebytových prostor
realizace inventarizace majetku a pohledávek za OOP Teplice v systémech Úřadu včetně zpracování příslušných výstupů
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: od 1. ledna 2023, pracovní poměr na dobu určitou
Místo výkonu práce: Teplice
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 5. prosince 2022 na adresu elektronické pošty: lucie.valtrova@uzsvm.cz
Do předmětu/na obálku uveďte: „VŘ – referent OHS Teplice“
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Mírové náměstí 36
400 01 Ústí nad Labem
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 06. 12. 2022
Mám zájem