Referent/referentka oddělení Organizačně právního odboru Personálního
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Organizačně právního odboru Personálního
požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, obor právo nebo ekonomie výhodou
praxe ve veřejné správě výhodou
velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office)
velmi dobrá znalost českého jazyka
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
navrhuje změny, novelizaci a slučování vydaných vnitřních předpisů Úřadu tak, aby odpovídaly schváleným organizačním změnám a novým zkušenostem, získaným z činnosti jednotlivých útvarů Úřadu
posuzuje návrhy vnitřních předpisů předkládané útvary Úřadu, přezkoumává je z hlediska racionalizace a organizace řízení, kontroluje jejich formální náležitosti a upozorňuje na jejich zřejmý nesoulad s právními předpisy
zpracovává předložené návrhy a změny vnitřních předpisů Úřadu, organizuje připomínkové řízení k těmto návrhům a změnám a zpracovává je do finální podoby
vede centrální evidenci vnitřních předpisů Úřadu a zajišťuje jejich zveřejnění v rámci Úřadu
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 6. dubna 2023 na e-mail: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ referent odd. Organizačně právního
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 07. 04. 2023
Mám zájem