Referent/ referentka oddělení Podpory sdílených aplikací odboru Projektového řízení a centrálních aplikací (specialista v oblasti správy a programování aplikací)
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/ referentka oddělení Podpory sdílených aplikací odboru Projektového řízení a centrálních aplikací (specialista v oblasti správy a programování aplikací)
Co požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- výhodou znalost Javascript, HTML5, CSS3, webových technologií, základní znalost relační DB, znalost nastavení IIS
- základní orientace v GIT
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
- splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
Na čem budete pracovat:
- analytická činnost na základě specifikace (požadavků od věcných garantů)
- návrhy rozvoje a technických řešení v souladu s nejnovějšími trendy v ICT
- programové úpravy stávajících aplikací
- technická podpora uživatelů
Co nabízíme:
- zajímavá a různorodá práce v dynamicky rozvíjejícím se oboru
- možnost zásadně ovlivnit IT architekturu ÚZSVM, včetně vazeb na další organizace a meziresortní projekty
- platové zařazení podle nařízení vlády s možností osobního příplatku
- práce v centru Prahy, částečně pružnou pracovní dobu, služební mobilní telefon a notebook
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, stravenky v hodnotě 100 Kč
- tým mladých a milých kolegů, kteří jsou připraveni pomoci
- možnost dalšího rozvoje prostřednictvím každodenní praxe nebo dalšího vzdělávání (odborné semináře, konference, školení apod.)
Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 31. října 2020 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ odborník na KB
případně na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení příjmu přihlášek, nepostupujete do dalšího kola výběrového řízení.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů nebo prodloužit termín výběrového řízení.
Od: 30. 09. 2020
Do: 01. 11. 2020
Mám zájem