Referent/referentka oddělení Podpory sdílených aplikací odboru Projektového řízení a centrálních aplikací

28.07.2021 - Ústředí a Útvary generálního ředitele

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici

 

referent/referentka oddělení Podpory sdílených aplikací odboru Projektového řízení a centrálních aplikací

 

Co požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
  • zkušenosti s životním cyklem aplikace (návrh, vývoj, test, provoz, údržba)
  • znalost vedení IT projektů dle metodiky PRINCE2, ITIL V4 nebo COBIT
  • výhodou znalost datové architektury
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • trestní bezúhonnost
  • splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

Na čem budete pracovat:

  • spolupráce na strategii digitalizace ÚZSVM s vazbou na digitalizaci resortu a na statní strategii digitalizace Digitální Česko
  • analýza a tvorba metodiky eGovernmentu v ÚZSVM s vazbou na eGovernment Ministerstva financí ČR
  • analytická a metodická činnost na základě specifikace (sběr požadavků, tvorba use cases, datové modelování, procesní modelování)
  • návrhy rozvoje a technických řešení v souladu s nejnovějšími trendy v ICT, eGovernmentu, Digitálního Česka
  • řízení ICT projetků
  • návrh a řízení procesu nasazení aplikací
  • podpora interních týmů v průběhu realizace

Co nabízíme:

  • zajímavá a různorodá práce v dynamicky rozvíjejícím se oboru
  • možnost zásadně ovlivnit IT architekturu ÚZSVM, včetně vazeb na další organizace a meziresortní projekty
  • platové zařazení podle nařízení vlády s možností nadstandartního osobního příplatku
  • práce v centru Prahy, částečně pružnou pracovní dobu, služební mobilní telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, stravenky v hodnotě 100 Kč
  • tým milých kolegů, kteří jsou připraveni pomoci
  • možnost dalšího rozvoje prostřednictvím každodenní praxe nebo dalšího vzdělávání (odborné semináře, konference, školení apod.)

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 27. srpna 2021 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ analytik

 

případně na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2

 

nebo využijte formuláře níže.

 

Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Od: 28. 07. 2021

Do: 28. 08. 2021

Mám zájem
Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.