Referent/referentka oddělení Podpory sdílených aplikací odboru Projektového řízení a centrálních aplikací
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Podpory sdílených aplikací odboru Projektového řízení a centrálních aplikací
Co požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- zkušenosti s životním cyklem aplikace (návrh, vývoj, test, provoz, údržba)
- znalost vedení IT projektů dle metodiky PRINCE2, ITIL V4 nebo COBIT
- výhodou znalost datové architektury
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
- splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
Na čem budete pracovat:
- spolupráce na strategii digitalizace ÚZSVM s vazbou na digitalizaci resortu a na statní strategii digitalizace Digitální Česko
- analýza a tvorba metodiky eGovernmentu v ÚZSVM s vazbou na eGovernment Ministerstva financí ČR
- analytická a metodická činnost na základě specifikace (sběr požadavků, tvorba use cases, datové modelování, procesní modelování)
- návrhy rozvoje a technických řešení v souladu s nejnovějšími trendy v ICT, eGovernmentu, Digitálního Česka
- řízení ICT projetků
- návrh a řízení procesu nasazení aplikací
- podpora interních týmů v průběhu realizace
Co nabízíme:
- zajímavá a různorodá práce v dynamicky rozvíjejícím se oboru
- možnost zásadně ovlivnit IT architekturu ÚZSVM, včetně vazeb na další organizace a meziresortní projekty
- platové zařazení podle nařízení vlády s možností nadstandartního osobního příplatku
- práce v centru Prahy, částečně pružnou pracovní dobu, služební mobilní telefon a notebook
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, stravenky v hodnotě 100 Kč
- tým milých kolegů, kteří jsou připraveni pomoci
- možnost dalšího rozvoje prostřednictvím každodenní praxe nebo dalšího vzdělávání (odborné semináře, konference, školení apod.)
Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 27. srpna 2021 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ analytik
případně na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Od: 28. 07. 2021
Do: 28. 08. 2021
Mám zájem