Referent/referentka oddělení Provozu a správy budov odboru Hospodářsko správního
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Provozu a správy budov odboru Hospodářsko správního
požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
znalosti v oblasti provozu a správy objektů
praxe ze státní správy nebo územních samosprávných celků výhodou
orientační znalost o vypracovávání rozpočtů jednoduchých staveb, schopnost přípravy a kompletace smluvních a jiných dokumentů investičních stavebních akcí
znalost stavebních předpisů, stavebního řízení, zákona o veřejných zakázkách výhodou
orientace ve stavebních výkresech a dokumentaci výhodou
schopnost koncepčního i analytického myšlení
samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizování práce, schopnost kooperace
rychlé, věcné a konstruktivní jednání
ekonomické a právní povědomí
znalost práce s PC (MS Office)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
vyřizuje požadavky na pořízení, opravy a údržbu majetku
připravuje věcné podklady pro uzavírání smluv týkajících se údržby, oprav nebo vybavení majetkem
pracuje s jednotlivými moduly informačních systémů, zpracovává doklady a vykonává činnosti související s objednáváním dodávek a služeb, kontrolou a přejímáním množství a kvality dodávaných věcí, služeb a prací včetně likvidace faktur a vedení případných reklamačních řízení
připravuje podklady pro zadávání veřejných zakázek, podílí se na jejich organizaci a vyhodnocování, spolupracuje s dodavateli při realizaci zakázek
zpracovává návrh rozpisu rozpočtu výdajových položek, které má v gesci v odboru na příslušný rozpočtový rok
zajišťuje podklady pro finanční odbor
zpracovává vyúčtování služeb pro uživatele a nájemce, vystavuje odběratelské faktury, kontroluje jejich úhrady
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 8. července 2022 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ ref. Provozu a správy budov
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 09. 07. 2022
Mám zájem