Referent/referentka oddělení Spisové a archivní služby odboru Informatiky a spisové služby
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Spisové a archivní služby odboru Informatiky a spisové služby
Požadujeme:
vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou s praxí v oboru min. 3 roky
praxe v oblasti spisové a archivní služby, při přípravě projektů podporujících spisovou službu
praxe v oblasti práce s informačním systém spisové služby, příp. obdobným IS
znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, vyhlášky č. 259/20012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby a další související právní legislativy pro výkon spisové a archivní služby vč. orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
znalost práce s PC (MS Office, internet, ISDS, ISRS MF)
praxe ve veřejné správě výhodou
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
Pracovní náplň:
uplatňování znalosti problematiky správy spisové dokumentace úřadu formou metodického řízení a podpory uživatelů jak v procesu informačního systému spisové služby, tak v nastavených procesech úřadu
školení a podpora uživatelů spisové služby
návrhy a zpracování uživatelských metodik
udržování znalosti všech zákonných podmínek ve vazbě na spisovou a archivní službu
testování nových aktualizací informačního systému spisové služby vč. vazby souvisejících IS
orientace v provozní části procesu spisové a archivní služby úřadu
sledování stavu přijatých a odeslaných zásilek od držitele poštovní licence
Nabízíme:
odpovídající finanční ohodnocení v rámci 11. platové třídy dle přílohy č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve stupni podle započitatelné praxe
osobní příplatek po zapracování
5 týdnů dovolené
5 dní indispozičního volna/sickdays
pružný začátek a konec pracovní doby
stravenky v hodnotě 110 Kč
zvýhodněný mobilní tarif pro celou rodinu
pracoviště v centru Prahy s dobrou dostupností
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 4. prosince 2022 na e-mail: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ referent ISSS
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 05. 12. 2022
Mám zájem