Referent/referentka oddělení Spisové a archivní služby odboru Informatiky a spisové služby

15.11.2022 - Ústředí a Útvary generálního ředitele

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici

 

referent/referentka oddělení Spisové a archivní služby odboru Informatiky a spisové služby

 

Požadujeme:

 

vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou s praxí v oboru min. 3 roky

praxe v oblasti spisové a archivní služby, při přípravě projektů podporujících spisovou službu

praxe v oblasti práce s informačním systém spisové služby, příp. obdobným IS

znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, vyhlášky č. 259/20012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby a další související právní legislativy pro výkon spisové a archivní služby vč. orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů

samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost

znalost práce s PC (MS Office, internet, ISDS, ISRS MF)

praxe ve veřejné správě výhodou

státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

trestní bezúhonnost

splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

 

Pracovní náplň:

uplatňování znalosti problematiky správy spisové dokumentace úřadu formou metodického řízení a podpory uživatelů jak v procesu informačního systému spisové služby, tak v nastavených procesech úřadu

školení a podpora uživatelů spisové služby

návrhy a zpracování uživatelských metodik

udržování znalosti všech zákonných podmínek ve vazbě na spisovou a archivní službu

testování nových aktualizací informačního systému spisové služby vč. vazby souvisejících IS

orientace v provozní části procesu spisové a archivní služby úřadu

sledování stavu přijatých a odeslaných zásilek od držitele poštovní licence

 

Nabízíme:

 

odpovídající finanční ohodnocení v rámci 11. platové třídy dle přílohy č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve stupni podle započitatelné praxe

osobní příplatek po zapracování

5 týdnů dovolené

5 dní indispozičního volna/sickdays

pružný začátek a konec pracovní doby

stravenky v hodnotě 110 Kč

zvýhodněný mobilní tarif pro celou rodinu

pracoviště v centru Prahy s dobrou dostupností

 

Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.

Předpokládaný nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

 

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 4. prosince 2022 na e-mail: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ referent ISSS

 

nebo na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2

 

nebo využijte formuláře níže.

 

Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Do: 05. 12. 2022

Mám zájem
Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.