Referent/referentka samostatného oddělení Bezpečnostního

23.07.2021 - Ústředí a Útvary generálního ředitele

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici

 

referent/referentka samostatného oddělení Bezpečnostního

 

požadavky na uchazeče:

 

vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (zaměření na oblast práva, veřejné správy nebo bezpečnosti výhodou)

znalost právní předpisů v oblasti krizového řízení (zákon č. 240/2000 Sb., krizový zákon, a další související předpisy)

praxe v oblasti krizového řízení výhodou

praxe ve státní správě nebo územních samosprávných celků výhodou

schopnost koncepčního myšlení, samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizování práce, schopnost kooperace/týmové spolupráce

rychlé, věcné a konstruktivní jednání

velmi dobrou znalost práce s PC (MS Office, MS Excel)

státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

trestní bezúhonnost

osvědčení fyzické osoby pro přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné, popř. ochota podstoupit bezpečnostní řízení za účelem získání tohoto osvědčení

splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

 

charakteristika pracovního místa:

 

zpracovává a aktualizuje dokumenty, které souvisí s krizovým řízením

připravuje, zabezpečuje a provádí odborné školení v oblasti krizového řízení

spolupracuje s příslušnými orgány státní správy v oblasti bezpečnostní problematiky, po metodické stránce spolupracuje s Ministerstvem financí

soustavně prověřuje možná rizika, zejména v oblasti bezpečnosti, zpracovává stanoviska a předkládá návrhy bezpečnostních opatření, zajišťuje úkoly v oblasti prevence rizik, kontroly a zpracování předepsané dokumentace

zabezpečuje úkoly v rámci zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti a ostatních souvisejících předpisů

podílí se na zpracování návrhů vnitřních předpisů Úřadu a provozní dokumentace z oblasti působnosti samostatného oddělení Bezpečnostního a provádí pravidelnou aktualizaci těchto dokumentů

 

Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.

Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

 

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 6. srpna 2021 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ referent krizového řízení

 

případně na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2

 

nebo využijte formuláře níže.

 

Upozornění:

Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Od: 23. 07. 2021

Do: 07. 08. 2021

Mám zájem
Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.