Referent/referentka samostatného oddělení Veřejných zakázek (právník/právnička)

08.03.2023 - Ústředí a Útvary generálního ředitele

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodnou kandidátku nebo kandidáta na pozici

 

referent/referentka samostatného oddělení Veřejných zakázek (právník/právnička)

 

V našem Úřadu si zakládáme na lidském přístupu a každého člověka vnímáme jako jedinečného. Uvědomujeme si, že většina z nás stráví v zaměstnání přibližně třetinu života a proto chceme, aby ta třetina byla co nejpříjemnější. Jedná se o zajímavou, různorodou práci v oblasti, která se neustále vyvíjí a v současné době cílí na sociální, environmentální a inovativní aspekty veřejných nákupů. O práci, která kvůli své povaze nikdy nesklouzne do běžné rutiny a pokaždé překvapí. Veřejný nákup vnímáme jako důležitou oblast fungování státu i samotného Úřadu, a proto chceme nakupovat zodpovědně, moderně a hlavně správně.

 

požadavky na uchazeče:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo
  • minimálně dva roky praxe v oblasti veřejných zakázek nebo nákupu
  • znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
  • znalost souvisejících právních předpisů výhodou (zákon o registru smluv, zákon o finanční kontrole, …)
  • spolehlivost, komunikační dovednosti, pečlivost, týmový duch a kritické myšlení
  • znalost práce s PC (MS Office, internet, Národní elektronický nástroj nebo obdobné komerční nástroje výhodou)
  • vynikající písemný a ústní projev v českém jazyce
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • trestní bezúhonnost
  • splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

 

Náplní Vaší práce bude zejména:

  • komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek zadávaných Úřadem mimo režim i podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zejména zpracování zadávací dokumentace, provádění úkonů zadavatele v zadávacím řízení (administrace), komunikace s dodavateli v rámci vyřizování dotazů, řešení námitek, řízení před Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže apod.)
  • příprava metodik a interních předpisů Úřadu při zadávání veřejných zakázek
  • metodická podpora kolegů a kolegyň z ostatních útvarů v rámci Úřadu
  • připomínkování obecně platných právních předpisů týkajících se oblasti veřejných zakázek

 

Nabízíme:

  • platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., dále osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené a sickdays
  • stravenky
  • pracoviště v centru Prahy, 7 minut chůze metro B, tramvaje 3 minuty chůze z kanceláře
  • lidský a přátelský přístup

 

Předpokládaný nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

 

Nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem případné praxe a motivačním dopisem, zasílejte do 31. března 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ právník Veřejných zakázek

 

nebo na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2

 

nebo využijte formuláře níže.

 

Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Do: 01. 04. 2023

Mám zájem
Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.