Referent samostatného oddělení Veřejných zakázek
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodnou kandidátku nebo kandidáta na pozici
referent samostatného oddělení Veřejných zakázek
V Úřadu si zakládáme na lidském přístupu a každého člověka vnímáme jako jedinečného. Uvědomujeme si, že většina z nás stráví v zaměstnání přibližně třetinu života a proto chceme, aby ta třetina byla co nejpříjemnější. Jedná se o zajímavou, různorodou práci v oblasti, která se neustále vyvíjí a v současné době cílí na sociální, environmentální a inovativní aspekty veřejných nákupů. O práci, která kvůli své povaze nikdy nesklouzne do běžné rutiny a pokaždé překvapí. Veřejný nákup vnímáme jako důležitou oblast fungování státu i samotného Úřadu a proto chceme nakupovat zodpovědně, moderně a hlavně správně.
Požadavky na uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání vbakalářském studijním oboru, vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru min. 3 roky
- základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
- znalost souvisejících právních předpisů výhodou (např. zákon o registru smluv, zákon o finanční kontrole, …)
- pro VŠ nebo vyšší odborné vzdělání je praxe v oblasti nákupu nebo zadávání veřejných zakázek výhodou, v případě SŠ vzdělání alespoň 3 roky praxe v oboru nutností
- praxe v oblasti nákupu nebo zadávání veřejných zakázek výhodou
- chuť měnit věci k lepšímu
- chuť učit se a zlepšovat v dynamické oblasti veřejného nákupu
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
- kritické myšlení
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
- splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb., tedy že:
− Zaměstnanci Úřadu nesmějí být členy statutárních nebo kontrolních orgánů právnických osob provozujících podnikatelskou činnost
− Zaměstnanci Úřadu nesmějí vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost; toto omezení se nevztahuje na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad, na činnost v poradních orgánech vlády a na správu vlastního majetku
Náplní Vaší práce bude zejména:
- příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek
- administrativní podpora kolegů a kolegyň z oddělení
- podílení se na přípravě metodik a interních předpisů Úřadu pro oblast veřejných zakázek
- metodická podpora kolegyním a kolegům uvnitř Úřadu
Nabízíme:
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., dále osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené a sickdays
- stravenky
- pracoviště v centru Prahy, metro B 7 minut chůze a tramvaje 3 minuty chůze z kanceláře
- lidský a přátelský přístup
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem případné praxe a motivačním dopisem, zasílejte do 31. března 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ referent Veřejných zakázek
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 01. 04. 2023
Mám zájem