Vedoucí oddělení Spisové a archivní služby odboru Informatiky a spisové služby

06.01.2021 - Ústředí a Útvary generálního ředitele

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici

 

vedoucí oddělení Spisové a archivní služby odboru Informatiky a spisové služby

 

požadavky na uchazeče:

 

vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

praxe v oblasti spisové a archivní služby, při přípravě projektů podporujících spisovou službu

praxe v oblasti práce s informačním systém spisové služby, příp. obdobným IS

znalost zákona č. 499/2004 Sb., a související právní legislativy pro výkon spisové a archivní služby vč. orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů

praxe ve vedoucí pozici výhodou

znalost práce s informačním systémem elektronické spisové služby výhodou

samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost

znalost práce s PC (MS Office, internet, ISDS, ISRS MF)

praxe ve veřejné správě výhodou

státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

trestní bezúhonnost

splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení

 

charakteristika pracovního místa:

vedení kolektivu oddělení spisové a archivní služby v odborné i provozní činnosti oddělení spisové a archivní služby

znalosti problematiky správy spisové dokumentace úřadu formou metodického řízení a podpory uživatelů jak v procesu informačního systému spisové služby, tak v nastavených procesech úřadu

součinnost na projektové činnosti rozvoje elektronické spisové služby v návrzích aplikování zákonných změn do procesu informačního systému formou spolupráce na přípravě projektů,

návrhy úprav systému spisové služby a procesů vedení spisové dokumentace nevyžadující si projektové řízení

administrace systému spisové služby, administrace přístupů do informačního systému datových schránek, Czech Pointu

udržování znalosti všech zákonných podmínek ve vazbě na spisovou a archivní službu a související legislativu

testování nových aktualizací informačního systému spisové služby vč. vazby souvisejících IS

návrhy a zpracování uživatelských metodik

tvorba a aktualizace Spisového řádu

zajišťování provozní části procesu spisové a archivní služby úřadu

 

Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.

Předpokládaný nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

 

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 31. ledna 2021 na e-mail: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ VO Spisové a archivní služby

 

nebo na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2

 

Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů

Od: 06. 01. 2021

Do: 01. 02. 2021

Mám zájem
Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.