Referent/referentka oddělení Hospodářské metodiky Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových

30.11.2022 - Ústředí a Útvary generálního ředitele

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na  pozici

                                                                                                                

Referent/referentka oddělení Hospodářské metodiky Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových

 

V Úřadu si zakládáme na lidském přístupu a každého člověka vnímáme jako jedinečného. Uvědomujeme si, že většina z nás stráví v zaměstnání přibližně třetinu života a proto chceme, aby ta třetina byla co nejpříjemnější. Jedná se o zajímavou a různorodou práci v oblasti, která se neustále vyvíjí. O práci, která kvůli své povaze nikdy nesklouzne do běžné rutiny a pokaždé překvapí.

 

  1. Co musíte znát, mít a umět?

- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou s praxí v oboru

- zkušenosti v oblasti hospodářské správy a s tvorbou metodik výhodou

- všestranná praxe a dovednosti získané ve státních organizacích nebo územních samosprávných celcích výhodou

- analytické a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost a trestní bezúhonnost

- základní orientace v zákoně č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek výhodou

- splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

- uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)

 

  1. Co u nás budete dělat?

- zajišťuje správu v oblasti autoprovozu (evidence služebních vozidel, vyhodnocování hospodárnosti, obnova vozového parku, metodická podpora apod.)

- vede evidenci a kontroluje plnění vybraných smluv v oblasti své působnosti

- podílení se na přípravě metodik a interních předpisů Úřadu pro oblast hospodářské správy

- vykonává činnosti vedoucí k zajištění dodávek centrálně nakupovaných komodit od MF (účastní se procesu zadávání VZ směřujících k zajištění dodávek služebních automobilů, energií, nákupu kancelářského nábytku, potřeb a papíru apod.)

- zajišťuje administrativní podporu celého oddělení

 

  1. Co od nás můžete získat?

- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., včetně odpovídajícího osobního ohodnocení

- 25 dní dovolené + 5 dní sick day

- příspěvek na stravování

- pružná pracovní doba

- přátelský kolektiv, příjemná lokalita u náplavky v centru Prahy

- možnost využití rekreačního objektu

- možnost zvýhodněného tarifu mobilního operátora

- stabilita státního sektoru

- podpora vedení při zavádění nových nápadů a změn

 

Předpokládaný nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

 

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 7. prosince 2022 na e-mail: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ referent odd. HM

 

nebo na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2

 

nebo využijte formuláře níže.

 

Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Do: 08. 12. 2022

Mám zájem
Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.