Referent/referentka oddělení Hospodářské metodiky Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
Referent/referentka oddělení Hospodářské metodiky Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových
V Úřadu si zakládáme na lidském přístupu a každého člověka vnímáme jako jedinečného. Uvědomujeme si, že většina z nás stráví v zaměstnání přibližně třetinu života a proto chceme, aby ta třetina byla co nejpříjemnější. Jedná se o zajímavou a různorodou práci v oblasti, která se neustále vyvíjí. O práci, která kvůli své povaze nikdy nesklouzne do běžné rutiny a pokaždé překvapí.
- Co musíte znát, mít a umět?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou s praxí v oboru
- zkušenosti v oblasti hospodářské správy a s tvorbou metodik výhodou
- všestranná praxe a dovednosti získané ve státních organizacích nebo územních samosprávných celcích výhodou
- analytické a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost a trestní bezúhonnost
- základní orientace v zákoně č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek výhodou
- splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
- Co u nás budete dělat?
- zajišťuje správu v oblasti autoprovozu (evidence služebních vozidel, vyhodnocování hospodárnosti, obnova vozového parku, metodická podpora apod.)
- vede evidenci a kontroluje plnění vybraných smluv v oblasti své působnosti
- podílení se na přípravě metodik a interních předpisů Úřadu pro oblast hospodářské správy
- vykonává činnosti vedoucí k zajištění dodávek centrálně nakupovaných komodit od MF (účastní se procesu zadávání VZ směřujících k zajištění dodávek služebních automobilů, energií, nákupu kancelářského nábytku, potřeb a papíru apod.)
- zajišťuje administrativní podporu celého oddělení
- Co od nás můžete získat?
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., včetně odpovídajícího osobního ohodnocení
- 25 dní dovolené + 5 dní sick day
- příspěvek na stravování
- pružná pracovní doba
- přátelský kolektiv, příjemná lokalita u náplavky v centru Prahy
- možnost využití rekreačního objektu
- možnost zvýhodněného tarifu mobilního operátora
- stabilita státního sektoru
- podpora vedení při zavádění nových nápadů a změn
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 7. prosince 2022 na e-mail: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ referent odd. HM
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 08. 12. 2022
Mám zájem